REFUND POLICY
Refund Policy
Thank you for purchasing SABINA MUSAYEV, we hope you liked the items you purchased.
If you want to exchange or return, send us a WhatsAPP message to 052-6042003 OR alternatively contact customer service by phone 072-2222127 Sunday-Thursday between the hours of 10:00 - 15:30.
This is on the assumption that the item was not used and no defect / damage occurred. Also the label and handcuffs must be on the item in their entirety.
TERMS FOR CANCELLATION AND RETURN:
- You can arrive at the showroom OR order our courier to pick up the item at a cost of 30 NIS.
- A credit for the returned product will be made up to 14 business days from the date the item was returned and received at the studio. The refund will be given for the means of payment with which the transaction was made.
- A refund for the returned product will be made up to 14 business days from the date the item was returned to the studio.
IF YOU ARE INTERESTED IN ANOTHER ITEM, YOU CAN EXCHANGE ITEMS IN SEVEAL WAYS:
- First replacement is free.
- You can make a new order on the website of the product you are interested in.
- An item will be exchanged through the shipping company when the courier arrives, where the new item will be delivered against the item that needs to be replaced.
- If there is a difference in the prices of the products, a credit for the returned product will be made up to 14 business days from the date the item was returned to the studio.
- Second replacement at a cost of 50 NIS.
We, at the customer service team is here at your disposal and we’ll be happy to help if you have any further questions!
מדיניות החזרות
תודה שרכשת SABINA MUSAYEV, אנחנו מקווים שאהבת את הפריטים שרכשת.
במידה ותרצי לבצע החלפה או החזרה שלחי אלינו הודעת WhatsAPP למספר 052-6042003 או לחלופין צרי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות בטלפון 072-2222127 בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-15:30
זאת בהנחה כי לא נעשה שימוש בפריט ולא נפל בו פגם/נזק. כמו כן התווית והאזיקון חייבים להיות על הפריט בשלמותם.
נהלי החלפה והחזרה:
- ביטול עסקה/החזר כספי – ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח או איסוף עצמי של החבילה. לא יינתן זיכוי על דמי המשלוח.
- ניתן להגיע לשואורום או לתאם איסוף הפריט עם שליח בעלות של 30 ש”ח.
- החזר כספי על הפריט המוחזר יתבצע עד 14 ימי עסקים מרגע קבלתו בסטודיו ויינתן לאמצעי התשלום שבו נעשתה הרכישה.
- ניתן להחליף פריט עד 14 ימים מיום קבלתו.
במידה והינך מעוניינת בפריט אחר, ההחלפה תתבצע באופן הבא:
- החלפה ראשונה ללא עלות שליח.
- ניתן לבצע הזמנה חדשה באתר על הפריט שבו את מעוניינת.
- שירות הלקוחות יתאם איסוף עם שליח לפריט שאותו את מעוניינת להחליף ומסירה של ההזמנה החדשה שהתבצעה באתר.
- החזר כספי על הפריט המוחזר יתבצע עד 14 ימי עסקים מרגע קבלתו בסטודיו ויינתן לאמצעי התשלום שבו נעשתה הרכישה.
- החלפה שניה בעלות של 50 ₪.
צוות שירות הלקוחות עומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 10:00- 15:30 בטלפון 052-6042003
נשמח לסייע !
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:
1. האמור בבפרק זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א -1981 (להלן: "החוק").
2. בידי הלקוח (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי, ביטול ההזמנה לפני שליחת החבילה ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
3. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח ולאחר קבלת הסחורה חזרה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא. התשלום עבור המשלוח ינוכה מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי) הכל בכפוף לחוק.
4. במידה ופריט לא זוכה יוכל הלקוח להגיע לאיסוף חזרה עד 14 ימי עסקים אשר במהלכם החברה תהיה אחראית למוצר. פריט שלא ייאסף עד 14 ימי עסקים לא יהיה באחריות החברה עוד.
5. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה.
6. ניתן להחזיר את המוצר - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות נמצאת באריזה - תוך 14 יום מקבלתו. פריט בסייל תוך 7 ימי עסקים מיום קבלתו.
7. זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד חודש (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי או חשבון PayPal.
8. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
9. אופן החזרת המוצרים - קיימות שתי דרכים בהן הלקוח יכול להחזיר את המוצרים שהוזמנו: דרך האתר, מוצרים אלו גם ניתנים להחזרה באחת מחנויות הרשת בלבד!
10. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
11. מול מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל והלקוח הביע עניין להחזירם - יקבל הלקוח החזר כספי השווה לסכום המקורי ששילם. מוצרים שנרכשו בסייל ניתנים להחזרה עד 7 ימים מיום קבלת המוצר.
12. בהנחיית משרד הבריאות, פריטי הלבשה תחתונה (תחתונים, חזיות, גרביונים, גרביים ובגדי ים) וכן פאות שיער אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
אספקה ומשלוחים
1. אספקת המוצר ללקוח מבוצעת באמצעות חברות שליחויות או באמצעות דואר רשום, במסגרת זמן ההספקה שהובטח במכירה.
2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצר שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
3. במשלוחים באמצעות שליחים יבוצע תיאום מראש, טרם מסירת ההזמנה. החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך יומיים ליעד המבוקש. ההזמנות ישלחו באמצעות חברת שליחים אשר מספקת לרוב חלקי הארץ תוך 5 ימי עסקים. במידה ומדובר על יישובים רחוקים - יישובי הערבה, אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן - החברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 5 ימי עסקים.
4. החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות.
5. האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת המשלוחים. החברה רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה ותקום לה הזכות לבטלה מבלי שהלקוח יוכל לטעון ו/או לדרוש את ביצוע העסקה.
6. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.
7. ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.
אחריות החברה
1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
2. נפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר ו/או טעות סופר במחיר המוצר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
3. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
4. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר שאינו בהתאם להוראות שעל גבי התווית.
5. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה - אירועי "כוח עליון", כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, עיכובים שנגרמים עקבחברות שליח/כל גורם אחר שאינו קשור לחברה, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
6. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 072-2222127 והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.